Julekalender: Comwell Spa Senses

julekalender_comwell_spasensesDet er den 13. december, og julen nærmer sig med hastige skridt. Julekalenderen er i fuld gang og dagens låge byder endnu en gang på lækre produkter fra Comwell. Denne gang er det kropsprodukter fra serien Spa Senses, som jeg selv tidligere har testet. Læs min anmeldelse her. Denne lille goodiebag kan blive din hvis du deltager i konkurrencen her på bloggen. En stor tak til ComwellShop, der har sponsoreret disse produkter.

For at deltage i konkurrencen skal du:
– følge bloggen på Facebook eller Bloglovin. Begge er også tilladt.
– lægge en kommentar med dit fulde navn samt din mail så jeg kan kontakte dig.
– like ComwellShop på Facebook her

I er selvfølgelig velkomne til at dele julekalenderen på facebook med venner og bekendte. Sidste frist for deltagelse er den 07. januar ved midnat og vinderen findes kort herefter. Husk at holde øje med bloggen.

Dette er et sponsoreret indlæg

76 comments

  1. Smider gerne et lod i puljen :) Følger dig via Bloglovin’ og der er også smidt et like i din retning <3 Kh Maria Seidelin (mariaseidelin@hotmail.dk)

  2. Done, har gjort alle tingene!! ;-)
    Super fed giveaway, og nogle lækre produkter. Min mor havde engang cremen som jeg huggede lidt af, og den var super lækker. Ville elske at have en for mig selv :)
    camilla.krolykke@gmail.com

Skriv en kommentar