Fantastisk forkælelse fra Comwell

Jeg var så heldig med at få tilsendt en pakke fra Comwell for noget tid siden med en masse lækre produkter til ansigt og krop. Hvis ikke i kender Comwell, så kan jeg fortælle jer at der rundt omkring i Danmark ligger 14 stk hoteller, hvor der på flere af dem tilbydes spaoplevelser. Jeg var selv for nyligt ude og besøge Comwell Kellers Park som ligger i Børkop nær Vejle, men havde dog kun fornøjelsen af deres lækre bade. Herudover kan man nemlig komme ind og få et stort udvalg af forskellige behandlinger til krop og ansigt.

De fører deres egne produkter, som man kan købe på Comwellshop.dk. Jeg har fået tilsendt en stor pakke af blandede produkter fra Comwell Spa Senses og Comwell Spa Losophy og har dermed fået spaoplevelsen med hjem på badeværelset. Det har taget lidt tid for mig at komme igennem dem alle – for jeg vil gerne teste produkterne mere end én gang så man kan give en ordentlig anmeldelse heraf.

comwell_claymaskecomwell_face_ansigtsprodukter

Ansigtspleje – Comwell Spa Losophy
Jeg blev hurtigt ret glad for disse produkter, da de for mig havde den helt rette konsistens, duft og mængde fugt som jeg kan lide at anvende. Produktserien Spa Losophy er baseret på hvid hibiscus og økologisk avokado-olie, og man kan mærke at den giver masser af næring til huden. Af produkter til ansigtspleje har jeg fået disse 4 produkter fra Spa Losophy:

Exfoliating Face Scrub: Som navnet også antyder er dette en exfolierende ansigts scrub som anvendes til at fjerne de døde hudceller. Jeg har anvendt den ca en gang i ugen, hvor jeg har fordelt scrubben på en fugtig hud og masseret den lidt ind. Den er meget nænsom, men man skal naturligvis ikke overgøre det. Jeg har ladet produktet sidde lidt for at alt fugten kunne trænge ind i huden. Efter brug har min hud fået en flot ensartet overflade.

Moisturizing Face Mask: Igen er navnet meget sigende for produktet. Jeg har brugt denne maske når jeg har følt at min hud skulle bruge lidt ekstra fugt. Masken har en dejlig let og cremet konsistens. Denne har jeg også anvendt ca en gang i ugen, hvor jeg har tilført den huden efter afrensning. Masken skal sidde i mindst 10 minutter hvorefter man renser den af med vand. Behøver jeg at fortælle dig at din hud vil stråle efter brug af denne maske?

Deep Cleansing Clay Mask: Dette er masken jeg har på på billedet ovenfor, og det er en lermaske. Denne maske skal bruges for at fjerne de døde hudceller samt urenheder i huden. Det er en god ide at påføre masken i små cirkulære bevægelser da dette vil øge blodgennemstrømningen samt give din hud ekstra fugt. Jeg påførte denne maske og allerede efter nogle få minutter kunne man mærke at masken begyndte at stramme til. Efter 15 minutter fjernede jeg masken med vand, og min hud fik en sund og naturlig glød.

Moisturizing Face Cream: En rigtig dejlig creme der kan bruges både morgen og aften efter afrensning af din hud. Cremen er dejligt beroligende, dufter herligt og føles mild mod huden.

comwell_spa losophy

Kropsprodukter – Comwell Spa Losophy
Her kan man virkelig mærke, at man får spaoplevesen med hjem på badeværelset. Jeg var helt vild med flere af disse produkter og de kan klart anbefales. Serien af kropsprodukter består af:

Salt Bodyscrub: Jeg er kæmpe fan af denne body scrub. Dens store saltkorn er effektive til at fjerne de døde hudceller på kroppen, og samtidigt med dette tilfører den din hud masser af fugt. Jeg har anvendt den på en fugtig hud, hvor jeg med nænsomme bevægelser har scrubbet løs. Herefter vil huden simpelthen stråle.

Cleansing Face and Body Foam: Dette produkt er også et af mine favoritter. Den største årsag hertil er, at jeg er vild med skum, og så føles det bare virkelig behageligt for huden. Denne skum går ind og renser og giver fugt og næring til din hud.

Body Oil og Body Lotion: Jeg skriver om disse to produkter samlet da de i og for sig gør det samme – giver masser af god fugt til huden ved påføring efter badet. Det er faktisk første gang jeg har prøvet at bruge en kropsolie, da jeg altid plejer at bruge lotion, men faktisk virker det ret godt. Den er super nem at fordele på kroppen efter at man har været i bad, og giver din hud masser af fugt. Den fedter ikke og absorberes hurtigt. Jeg har dog endnu ikke helt vænnet mig til konsistensen, og er nok stadig mest på lotion.

comwell_fødder comwell_spa losophy_fod_hånd

Hænder og fødder – Comwell Spa Losophy
Normalt glemmer jeg ofte mine hænder og fødder, men nu hvor vi går vinteren i møde er det vigtigt at få smurt med creme, så vores hænder og fødder får masser af fugt. Her er hvilke produkter der fulgte med:

Hand Cream: Der findes ikke noget værre end tørre hænder, og det er ikke til at komme udenom her i vinterkulden. Denne håndcreme fra Spa Losophy har en lækker konsistens, og er dejligt cremet. Når man påfører den kan man mærke at den giver god fugt, men uden at fedte. Jeg synes at den trænger ganske hurtigt ind, hvilket er et kæmpe plus.

Foot Cream: Endnu en creme med lækker konsistens. Jeg har brugt den efter badet, hvor mine fødder er helt nyvaskede. Denne creme giver masser af fugt til fødderne, men det absorberes rimelig hurtigt.

comwell_spa senses

Kropsprodukter – Comwell Spa Senses
Denne produktserie er baseret på acaibær og økologisk abrikoskerne-olie. Serien består af tre produkter, hvor det jeg ikke nævner her er en Dry Body Oil. Jeg har testet følgende:

Gel Body Scrub: Dette er en mild body scrub med små korn der er skånsomme for huden. Jeg har forsømt dette produkt en smule da jeg var så forelsket i saltscrubben fra tidligere, men dette er en udemærket scrub, og din hud bliver blød og jævn efterfølgende.

Body Butter: Denne er perfekt at bruge når du har tør hud. Denne body butter skal anvendes på samme måde som en body lotion. Forskellen på denne butter og en lotion er, at denne er mere fest og mere fedtet, hvilket gør din hud vildt smidig og lækker.

Som konklusion på at have afprøvet alle disse produkter vil jeg sige, at jeg er yderst tilfreds. De har alle præcis den konsistens, duft og effekt som jeg godt kan lide ved produkter. Mine favoritter blandt disse 12 produkter må være Moisturizing Face Mask, Salt Body Scrub og Cleansing Face and Body Foam, og jeg kunne sagtens finde på at købe disse igen.

Undskyld det lange indlæg, men der var så mange produkter og så meget info, så jeg håber at i bærer over med mig. Jeg kan afsløre for jer at i muligvis får mulighed for selv at afprøve nogle af disse skønne produkter, da jeg vil lave nogle giveaways igennem december, men alt dette vil jeg fortælle meget mere om snarest.

Har i prøvet nogle af disse produkter og hvad er dine favoritter?

Skriv en kommentar

