Bare rolig, det er ikke mit bryllup

bryllup

I dag viser jeg bryllupsbilleder på bloggen, og det kan måske hurtigt give et heeelt forkert indtryk. Men nej, det er altså ikke mig. Til gengæld har jeg i dag ageret bryllupsfotograf for et vennepar, der i dag sagde ja til hinanden. Stort tillykke med dagen til det lykkelige par!

Jeg vil starte med at understrege at jeg ikke er en bryllupsfotograf – jeg er uddannet grafisk designer. Men jeg har nu taget billeder ved flere bryllupper og det hjælper med at udvikle mine foto skills. Så det er altså hvad jeg har fået min dag til at gå med, og hvad jeg har stresset over hele ugen op til, for jeg synes at det er nervepirrende og spændende på samme tid at skulle tage billeder ved bryllupper. For tænk man gør noget forkert eller misser et vigtigt billede.

Jeg er simpelthen så glad for at det gik godt, og at jeg med sikkerhed kan sige at jeg fik nogle gode skud i kassen. Fotograferingen i dag foregik på en golfbane i skønne omgivelser. Parret mødte hinanden på en golfbane, som er en sport de begge dyrker meget. Derfor var det naturligvis vigtigt at få det med på billederne, og det endte med at blive en virkelig sjov og flot photoshoot.

HVAD SYNES I OM AT TAGE BRYLLUPSBILLEDER MED ET TEMA?

Skriv en kommentar

