Vinder af Dove Giveaway

dove_giveaway_vinder
Tusind tak til jer alle for deltagelse i min giveaway her på bloggen. Den har godt nok været længe undervejs, men er nu endelig nået i mål. Så tak for tålmodigheden!

Først vil jeg sige tusind tak for de mange kommentarer i har givet. Det giver masser af inspiration til flere indlæg. Det er rart at vide, at mine læsere kan lide at læse om de samme ting som jeg selv nyder at læse om. Særligt har i prioriteret dagligdagsting og personlige indlæg, men og mode og skønhed med et tvist af kreative sysler og opskrifter. Det giver fornyet inspiration og nu får man helt lyst til at blogge løs.

Jeg har også fundet en vinder af konkurrencen, og det blev Charlotte. Jeg har sendt hende en mail omkring det, så et stort tillykke herfra til dig. Og tusind tak for deltagelse til alle jer andre.

Skriv en kommentar

