En tur i dyrehaven

dyrehaven5   
I sidste uge havde jeg besøg fra Australien, af min gode veninde og tidligere kollega. Vi arbejdede sammen på et grafisk bureau i Sydney hvor jeg var i praktik. Siden februar har hun været i Europa for at besøge familie samt for at komme på interrail. I den forbindelse slog hun vejen forbi Vejle for at vi endnu en gang kunne ses. Hun var i Vejle weekenden over før hun tog videre på sin interrail.

I den anledning fik jeg til opgave at vise hende rundt i Vejle, og jeg valgte blandt andet at vise hende Dyrehaven, som er en hyggelig og fredfyldt have / skov med ca 60 dådyr der lever frit. Som i kan se er det nogle flotte idylliske omgivelser og man kan komme rimelig tæt på havens beboere. Særligt hvis man kommer tidligt på dagen, da haven er godt besøgt ved middagstid.

Ud over Dyrehaven var vi desuden et smut i Legoland, på cykeltur rundt i Vejle hvor vi så Bølgen samt Skyttehushaven, og vi tog på shopping i Vejles kreative boligindretningsbutikker. Særligt var hun begejstret for butikken Decorate som netop er åbnet i Vejle.

dyrehaven8

Skriv en kommentar

