Små boligdrømme

boligdrømme_indretning_dagligstuen
Hej bloggen. Så er jeg tilbage efter en tiltrængt bloggerpause. Jeg har i dag været en tur i Ikea og Ilva med min kæreste og min svigermor. Vi fik købt lidt af de småting til hjemmet, som vi stod og manglede. Blandt andet fik vi købt puderne som vises som nummer 1 og 2. Herudover fik vi et garderobestativ, en stor billedramme og lidt småting til køkkenet.

Turen i Ilva gav mig dog frisk inspiration til indretningen, og jeg har fundet 9 ting, som jeg drømmer om at få ind i min indretning. Puderne (1 og 2) købte vi som sagt i dag, og ellers er der nogle ting til dagligstuen, som giver en masse hygge.

  1. New Moss pyntepude
  2. Zigzag pyntepude
  3. Thati lysestage
  4. Storm reol
  5. Polo, Beige lænestol
  6. Birk lysestage
  7. Subuc lysestage
  8. Moss plaid
  9. Holly glasvase

Jeg er personligt ret glad for nips, geometriske former, sarte pasteller og jeg elsker at mikse forskellige strukturer. Hvor heldig er man så lige, at dette netop er de eksisterende trends indenfor boligindretning lige nu. HAR DU NOGLE FAVORITTER HERIBLANDT?

2 comments

Skriv en kommentar

