Vinder og lidt mislykket hjemmebag

fastelavnsboller2
Vi nærmer os nu fastelavn med hastige skridt. I den forbindelse skal vi have kåret vinderen på den seneste giveaway jeg har haft på bloggen i samarbejde med e-kostumer, hvor i har kunnet vinde et kostume. Herudover har jeg medtaget et lille hverdagsglimt.

Jeg besluttede mig nemlig for at jeg var et af de der overskudsmennesker der skulle bage sine egne fastelavnsboller. Nu er det jo fastelavn! Det skal så lige siges at det var min første gang med netop denne disciplin. Og selvfølgelig formåede jeg at kludre i det, som jeg altid gør med bagværk. Jeg har en tendens til aldrig at stole helt på opskriften, og denne gang var det mel jeg var lidt for gavmild med. De smagte nu stadig godt – på førstedagen. Vil du selv kaste dig ud i en omgang hjemmebag kan du prøve en af disse opskrifter. Jeg vil anbefale at man følger den lidt mere nøje, og så kan det være at du har bedre karma i køkkenet.

Nu til en vinder af konkurrencen. Jeg har lavet en tilfældig lodtrækning og har fundet frem til, at Monica Figgé Jensen er den heldige vinder. Stort tillykke til dig, jeg sender dig straks en mail. Tusind tak for deltagelse til jer alle, og en stor tak til e-kostumer for at sponsorere denne præmie.

Skriv en kommentar

