Valentins dag negle

valentinsdagnegleI anledning af valentins dag er det selvfølgelig oplagt at lave lidt negledekoration der matcher temaet. Her har jeg dekoreret mine negle med pink hjerter. Først har jeg lakeret neglen med en lys lyserød lak. Jeg gav neglene flere lag og lod lakken tørre før jeg begyndte på hjerterne. For at danne hjerterne brugte jeg en hårnål og en tandstik. Jeg siger ikke at det var nemt, for det krævede en del koncentration og tålmodighed at give hjerterne den rette facon. Sidst men ikke mindst afsluttede jeg med en klar overlak.

3 comments

Skriv en kommentar

