Pink favoritter

pinkfavoritter_fashion_valentinesdayDet er snart Valentines Day, og jeg lod mig rive med af stemningen. Derfor tages der i dagens fashion indlæg udgangspunkt i farven lyserød. Det er så vidt jeg ved ikke den lyserøde farve der hitter for tiden, og det er bestemt heller ikke farven der dominerer i mit garderobeskab, men jeg fik ret hurtigt samlet en collage over lyserøde fashion items der godt måtte ende hjemme hos mig. Jeg er vild med de skønne print der benyttes på kjole og nederdel, og jeg er vild med, at den lyserøde farve gør tøjet så feminint. Jeg sidder lidt og håber på at farven lyserød vil komme i butikkerne her i foråret.

BRUGER DU LYSERØD I DINE OUTFITS?

One comment

Skriv en kommentar

