Free printable: Be My Valentine

valentinesbingo1 valentinesbingo2 valentinesbingo3Da Valentins Dag nærmer sig med hastige skridt har jeg planlagt at lave en række blogindlæg for ligesom at få varmet lidt op. Det er nu ikke fordi at kæresten og jeg plejer at gå synderligt meget op i Valentins Dag, men denne mærkedag er også først begyndt at blive mere populær her i Dk inden for de sidste par år. Jeg synes personligt at Valentins Dag er en fantastisk ide, for det er da skønt at vi skal bruge dagen på at forkæle dem vi holder af. En ting vi ofte kan glemme i hverdagen. Normalt på Valentins Dag udveksler man kort, blomster, chokolade med videre, men jeg vil i disse indlæg give lidt inspiration til hvordan du ellers kan forkæle din partner.

En god ide til Valentins Dag kunne f.eks. være at spille et spil med din partner eller dine nærmeste. Det er en vældig social aktivitet, og personligt har jeg haft nogle rigtig hyggelige stunder med dette. Jeg starter derfor ud med at give jer et romantisk bingospil. Nu påstår jeg ikke at bingo er det mest romantiske spil i verden, men blot at symbolerne brugt på pladen er kreeret med masser af romantik. Det er naturligvis mig selv der har designet det, og i er velkomne til selv at printe det ud og bruge det derhjemme. Det eneste du skal gøre er at udskrive PDF’en og klippe det ud efter anvisningerne. Hent bingospillet her.

 

Skriv en kommentar

