Endnu en dag på kursus

skoledagHer er blot 4 små glimt fra min hverdag lige nu. I går startede jeg nemlig på et 6 ugers kursus i digital markedsføring og online kommunikation, hvilket naturligvis fylder en del i min dagligdag allerede. Både til og fra kursusstedet tager jeg med tog. Bussen var ikke en mulighed da jeg bliver ekstremt hurtigt køresyg. Til gengæld har jeg mulighed for at få læst lidt på vej til og fra skolen (Det er desuden også nemmere når katten ikke ligger oven på bogen). Jeg synes at det er lidt stramt at der skal læses så meget. Jeg er vant til at gå på meget visuelle skoler, hvor bøger nærmest var valgfrit. Så det er en ret stor omvæltning. Jeg nyder det dog, og jeg suger al den nye viden til mig.

Skriv en kommentar

