Get to know me TAG

personHer nedenfor er der 20 spørgsmål samlet i en ‘Get to know me’ TAG som jeg har fundet på en blog og tænkte at jeg ville give jer mine svar herpå. Jeg synes selv at det er mægtig hyggeligt at læse disse indlæg på andre blogs, så jeg håber det falder i god jord.

Er du en morgen person? Absolut ikke. Samler du på noget? Det skulle da lige være tøj, smykker og solbriller. Blandt andet ejer jeg over 30 jakker. Hvad var dit yndlings tv-show da du var mindre? Jeg var ret vild med Anna og Lotte da jeg var helt lille. Senere blev det Beverly Hills og faktisk fulgte jeg meget med i Horton Sagaen i en overgang, men desværre kører det jo ikke længere. Hvad tænker du på inden du skal sove? Jeg plejer som regel at planlægge nogle ting for dagen efter. Det kunne være hvilket tøj jeg skal have på eller hvilke ting jeg skal nå. Hvad er din yndlingsfarve? Jeg er generelt meget glad for pastelfarver. Har du været afhængig af et computerspil? Ja da. Jeg brugte meget tid på at spille et spil hvor man skulle bygge en by. Kan ikke helt huske navnet på spillet. Jeg tror det var SimBy. Har du nogle dårlige vaner? Jeg ved ikke om det er en dårlig vane, men min kæreste mener at jeg har verdens dårligste korttidshukommelse. Så jeg er lidt en Spørgejørgen Har du nogle søskende? Jeg har en søster der er 3 år ældre end mig. Har du nogle tatoveringer eller piercinger? Jeg har en piercing i navlen og den har jeg haft siden jeg var 15. Jeg har verdens grimmeste navle, så jeg tør ikke at tage den af. Hvilken kendt siger folk du ligner? Engang var der mange der sagde at jeg lignede Mischa Barton. Din yndlings blomst? En rose. Hvad er dit drømmejob? Ja nu er jeg jo uddannet grafisk designer. Det er fedt at ens hobby også er ens job. Hvad er der under din seng? Ingenting endnu. Men jeg skal have købt en opbevaringsskuffe til det tøj der ikke passer til sæsonen. Er du en ren eller rodet person? Det er meget enten eller. Jeg er organiserings-freak. Og hvis tingene ikke kommer på deres rette pladser bliver der hurtigt meget rodet. Hvis du skulle bo et andet sted, hvor skulle det så være? Det skulle klart være Australien. Jeg har boet der i 7 måneder med min kæreste og jeg er helt forelsket i landet. Har du nogle skjulte talenter? Jeg kan desværre ikke komme på nogen. Hvad er din yndlings film? Der er så mange gode film. Men lige nu må det være P.S I Love You. Jeg er helt vild med historien og jeg er helt grædefærdig når jeg ser den. Noget folk sikkert ikke ved om dig? Jeg er meget kræsen Kender du historien bag dit navn? Min mor arbejdede i en børnehave mens hun var gravid hvor en lille rødhåret flabet dreng insisterede på at jeg skulle hedde Rebecca ligesom hans søster. Jeg ved ikke hvorfor det så endte med kombinationen med Rebecca og Line. Hvad stod der i den sidste besked du fik? “Det bliver godt når du skal i skole igen” skrevet af min kæreste i går fordi jeg brokkede mig over at vores kat er for klæbrig (hun vil putte, nusse og ha opmærksomhed 24/7)

One comment

Skriv en kommentar

