Vube.com konkurrence deltagere

Jeg sad og så serier på min favorit site på nettet, og der var sådan nogle irriterende popups der blev ved med at sprænge op. Så var der lige pludselig en lille pige der begyndte at synge ud af mine højttalere, og jeg blev fanget. Jeg sad og hørte far og datter give den skrald til Monster af Eminem feat Rihanna, og jeg kan kun anbefale jer lige at lytte med. Denne video ligger lige nu på 5. pladsen i en månedlig vube.com konkurrence med store pengesummer. De er simpelthen så dygtige begge to og har lavet flere videoer sammen. Søg evt på flere film på youtube under navnet @derekcate.

Og talentet slutter ikke her. Så var der Daniela Andrade med sangen Creep af Radiohead. Hun har en sååå skøn og behagelig stemme og jeg kunne høre hende igen og igen. Denne video ligger lige nu på en tredjeplads. Daniella deltager med flere videoer og med 2 stk i top 10, og det er med god grund. Hun kan anbefales på youtube – og jeg er fan!

Det er virkelig optur når man får helt gåsehud over alle de gode sangstemmer. Og her har vi en video af Jeni der synger Like Wildfire. Hun er også sindsygt talentfuld og er helt sikkert også en youtubesøgning værdig.

BTW. Nu er det ikke fordi jeg skal gøre mig klog på hvad dette er for en konkurrence, men så vidt jeg har forstået er det en månedlig konkurrence på Vube.com, hvor der er præmier til top 50 lige fra $150 – $15.000. I hvert fald havde de en top 100 liste spækket med talenter og her var mine 3 personlige favoritter. I kan selv se listen på vube.com.

HVILKE ER JERES FAVORITTER?

Skriv en kommentar

