Morgenrutinen

morgenhygge1 Det er efterhånden ved at blive en vane herhjemme. Så snart at jeg begynder at rode lidt rundt under dynen og så småt kan se ud af mine øjne, så kommer vores kat Emma springende. Hun er en rigtig kælen lille divamis, der tror at alting omhandler hende. Og om morgenen skal hun altså kæles med. Hun bliver godt forvirret og somme tider ret mobset, hvis jeg bare vælger at stå op med det samme, så jeg plejer som regel lige at læse et afsnit i min bog inden jeg står op. Jeg har for tiden gang i at læse New Moon, som er den 2. bog i Twillight serien.

Skriv en kommentar

