Besat af kobber

kobber_bolig_indretning_inspirationJeg har klart en svaghed for ting i kobber. Det har nu været en trend der har kørt i et års tid og det bliver mere og mere udbredt på boligblogs og webshops. Jeg var ellers meget varsom med at forelske mig i kobbermaterialet, da jeg frygtede at det var en trend der hurtigt ville forbipassere. Men nu kan jeg ikke længere holde igen og jeg er besat af kobber og alle de skønne items man kan finde i dag. Jeg har lavet en liste over nogle af mine favoritter til hjemmet. Jeg kunne sagtens have lavet en collage med dobbelt så mange ting, men i må nøjes denne gang.

  1. H. Skjalm P. Lysestage kobber
  2. Ferm Living Kobber Bakke
  3. Ferm Living Kobber Kop
  4. House Doctor Classic Kobber skål
  5. House Doctor Lux Skrin Kobber
  6. House Doctor Kobber Ramme A
  7. Tom Dixon ETCH fyrfadsstage
  8. Utzon JU1 pendel
  9. Mass Light NA5 pendel
  10. Kubus 4 lys kobber
  11. Ilse vase kobberbelagt

HVAD ER JERES KOBBER FAVORITTER?

2 comments

  1. Åhh, jeg elsker alle tingene! Er også selv ret besat af kobber for tiden.
    Specielt nr. 1, 7, 9 og 10 kunne jeg meget godt bruge! :)

    Kig gerne forbi:
    bloggingbycecilie.blogspot.dk

Skriv en kommentar

