Test af røde negle

neglelak_røde3 neglelakker_rødeDer er ikke noget bedre end en gang neglelak til at pifte et outfit op. Jeg bruger derfor rigtig meget neglelak i min hverdag og har en større samling af dem i skabet. Somme tider kan det være svært at holde hoved og hale i hvilke der var gode at påføre, hvilke der havde en flot farve og hvilke der holdt godt. Jeg har valgt at lave en test af nogle røde neglelakke af forskellige mærker.

Jeg vil kort ridse op hvad mine tanker er med hensyn til pålægning, tørretid og holdbarhed. Nedenstående billede er et efterbillede, der viser lakkens stand efter 4 dage på min hånd. Det er ikke muligt at sammenligne de 5 lakkes holdbarhed 100% idet jeg ved at jeg bruger nogle fingre mere end andre og dermed ridses lakken også hurtigere. Rækkefølgen går fra lillefinger til tommelfinger.

  1. OPI – That’s Berry Daring
  2. Max Factor Nailfinity – 549 Red Passion
  3. Nivea Beauté – 386 Brilliant Passion
  4. Ukendt mærke fra årets matas julekalender
  5. Ciaté – Boudoir

Først og fremmest vil jeg sige at det har været fem gode neglelakke jeg har anvendt i denne test. Jeg synes personligt at det er lettest at lægge lakken når den har en dejlig tynd og flydende konsistens. Dette var gældende for de fleste af dem, dog skillede lak nr 3 fra Nivea sig ud. Den var mere tyk i konsistensen, men den endte nu alligevel flot på neglen.

For at kunne vurdere holdbarheden er man nød til at lade lakken sidde nogle dage. Herunder ses et billede af mine negle på dag 5, og lakken sidder stadig godt på neglene. Den er kun gået en smule af på enderne. Efter endt test må jeg fremhæve en testvinder, som bliver OPI That’s Berry Daring. Samlet set mener jeg at denne lak gjorde det bedst af de 5.negleigen

One comment

Skriv en kommentar

