Spar tid på at finde dagens outfit

outfitgulvJeg poster lige dette indlæg igen, da jeg selv synes at det er meget behjælpeligt. Jeg har tidligere postet det på min gamle blog. Jeg har selv været typen der står op om morgenen og bare står og stirrer ind i tøjskabet i en halv time, før jeg beslutter mig om hvad jeg dog skal have på. Somme tider har jeg endda været nød til at prøve halvdelen af tøjet, uden at noget føles rigtigt og det føles rigtig frustrerende. Jeg tænkte derfor at man kan spare en masse tid hvis man havde nogle gode råd at følge. Jeg er selv begyndt at tænke meget over at planlægge og organisere mine outfits. Måske du vil overveje at gøre det samme – det sparer dig masser af tid.

Tag udgangspunkt i et enkelt item
Det bliver let uoverskueligt at vælge et outfit, hvis der er for mange valg og sammensætningsmuligheder i din garderobe. Udvælg derfor et item at gå ud fra. Det kan være en taske, et tørklæde eller måske din nye top.

Planlæg dit outfit dagen før
Et tip der har hjulpet mig flere gange er at planlægge dit outfit i god tid. Dagen før plejer at virke fint ved et hverdags outfit, men har du en vigtigere begivenhed eller event kan det være nødvendigt, at planlægge i god tid for at sikre at du har det i skabet der skal bruges.

Dokumenter dine gode outfits
Når du har sammensat et fedt outfit, er det en rigtig god ide at dokumentere dem ved at tage et billede af dem. På den måde kan du gå tilbage i gemmerne og genbruge dem. Du kan poste billederne på din blog og samtidigt dele dem med en masse læsere.

HAR DU FLERE GODE RÅD?

Skriv en kommentar

