Vild med smoothies

smoothiesVi har for nyligt fået en ny blender herhjemme, og vi bestemte os for at begynde at lave nogle smoothies. Jeg har altid været en storforbruger af at købe smoothies når jeg er henne i storcentret Bryggen her i Vejle, og på denne måde får jeg stillet mine lyster. Vi har eksperimenteret med en masse forskellige ingredienser som bær, juice, is, mælk og frugt. Her er nogle smoothies vi har lavet:

  1. Ananas, kiwi, blåbær, appelsinjuice og vanilleis
  2. Hindbær, kiwi, mango, appelsinjuice og vanilleis
  3. Banan, jordbær, æblejuice og vanilleis
  4. Ananas, jordbær, kiwi, appelsinjuice og vanilleis
  5. Blåbær, jordbær, mælk og vanilleis
  6. Brombær, hindbær, appelsinjuice og vanilleis

Det er uden tvivl ikke nogen af de sundeste smoothies i verden eftersom at vi tilsætter vanilleis i dem alle. Men de smager nu himmelsk og man får en god portion af frugt og det er en dejlig forfriskning. Faktisk er det blevet lidt en vane at vi får os en smoothie hver dag når min kæreste Kris kommer hjem fra job, da det er et lækkert lille mellemmåltid.

Min personlige favorit er ikke engang på listen, men det er jordbær og mango. Jeg vil gerne høre fra jer læsere hvad der er den bedste smoothie eller hvis i har nogle gode opskrifter der skal prøves. HVAD ER DIN FAVORIT?

2 comments

Skriv en kommentar

