Godt nytår!

kransekageHej bloggen. Jeg vil blot ønske jer alle et rigtig godt nytår. Jeg har været en del væk fra bloggen på det sidste i det jeg har nydt julen og det nye år med min familie og mine venner, og jeg må indrømme at det har været rart med en lille velfortjent pause.

Jeg glæder mig til et nyt år med en masse mere blogging her på siden, og håber selvfølgelig at i stadig vil følge mig. Endnu en gang tusind tak for stor deltagelse i julekalenderen. Der er stadig 3 vindere der ikke har meldt ud herom. Så skynd jer nu endelig at få fundet jeres navn på listen! Og hvis du allerede har skrevet til mig og jeg ikke har svaret bedes du venligst skrive en kommentar på bloggen omkring det, så vi er sikre på at de ikke er havnet forkert. Jeg har på nuværende tidspunkt svaret alle de mails jeg har fået fra jer. Rigtig godt nytår til jer alle.

Skriv en kommentar

