19 vindere er fundet

findenvinder_julekalender1Hej alle i skønne læsere. Jeg har i dag skullet finde vindere på hele 19 præmier i julekalenderen. Det har lige taget lidt tid om at komme alle konkurrencerne igennem. Jeg har anvendt findenvinder.dk, hvilket jeg synes er en rigtig god måde at løse det på. I der har fulgt mig må nu være mægtigt spændte på om i har en præmie i vente, så jeg vil ikke trække spændingen meget længere.

Jeg har nedenstående lavet en liste over alle præmier og vindere. Nogle præmier har flere vindere. Tjek nedenstående liste ud, og hvis du har dit navn stående på listen bedes du straks henvende dig til mig på mail: Rebeccalinelarsen@gmail.com. I har frem til den 7. januar til at skrive mig en mail, ellers trækkes der om. Jeg håber at i er vakse. Skriv derfor en mail til mig med dit navn og adresse samt hvilken præmie du har vundet.

Husk at du stadig kan nå at deltage i de resterende kalenderlåger om en masse skønne præmier.

ShaveSafe barberskum
Kristina Kloster
Astrid
Susie R
Jenny Clausen
Anette Aarup Frandsen

Gavekort til shopwithsocks på 100 kr
Frk Hansen
Trine229

Guldkæde fra Loveable
Martina Bylov

John Masters Organics Shampoo
Mai Odgaard Petersen

Casio retro ur
Tanja Mortensen

Weleda kropsolie
Sarah Riisager

Kropsprodukter fra Comwell Spa Losophy
Maria Seidelin

Selvbruner fra Vita Liberata
Hanne Thorsen
Kamilla Bro

Produkter fra Australian Bodycare
Sara Berg

Hudpleje fra Garnier og Loréal
Heidi Nielsen

Valgfrit smykke fra AccessoriesDeluxe
Linnea Harken Jensen

Valgfrit Borggaard tørklæde
Åse Lejbølle

Gavekort til Zinobel på 300 kr
Maria Ørum

Tusind tak for en stor deltagelse ved årets julekalender. I har været nogle skønne læsere i år. Også en stor tak til de mange sponsorer der gjorde dette muligt. Til de heldige vindere. Stort tillykke, og husk at kontakte mig på Rebeccalinelarsen@gmail.com

6 comments

Skriv en kommentar

