Julekalender: Vind Body Butter

julekalender_victoriasecretDet er nu ved at være ved vejs ende med årets julekalender, og jeg vil derfor sige tusind tak for alle jer der allerede har deltaget og har gjort december til en hyggeligere måned for os alle. For lige at få allermest glæde af min julekalender vil jeg nu her til slut opfordre jer til at dele julekalenderen med jeres venner og bekendte på facebook. De skal selvfølgelig ikke snydes for de mange skønne præmier.

I dag har jeg en Body Butter på højkant fra Victoria Secret. Det er en butter som jeg selv bruger og den dufter simpelthen så skønt. Denne body butter er af serien Pure Seduction og er med ‘Casaba Melon, Plum and Freesia’. Jeg er ikke sikker på hvad det sidstnævnte er, men den dufter rigtig godt og efterlader huden dejligt blød.

For at deltage i konkurrencen skal du:
– følge bloggen på Facebook eller Bloglovin. Begge er også tilladt.
– lægge en kommentar med dit fulde navn samt din mail så jeg kan kontakte dig.
– dele indlægget på facebook (klik på ikonet under indlægget. Hvis ikonet ikke er synligt skal du lige klikke en gang på indlæggets overskrift først for at få det frem)

Sidste frist for deltagelse er den 07. januar ved midnat og vinderen findes kort herefter. Husk at holde øje med bloggen.

Dette er et sponsoreret indlæg

34 comments

  1. Wau en skøn julegiveaway du har :-) følger dig selvfølgelig og har delt din fantastiske konkurrence på facebook :-) håber du får en dejlig juleaften.

  2. Elsker Victoria Secret både inderst inde og deres produkter. Jeg har elsket deres Body Splash og cremer,fra jeg mødte dem for første gang i Miami. Long time ago, desværre. Lægger et lod i kurven her, og krydser for at prøve denne. ;)
    Rigtig godt nytår fra Birthe R. Nygaard // birthe.gug@live.dk

Skriv en kommentar

