Min fødselsdag

fødselsdagsgaver_godegaver1 fødselsdagsgaver_godegaver2 fødselsdagsgaver_godegaver4fødselsdagsgaver_godegaver3
Jeg havde fødselsdag her forleden, hvilket har vist sig at være meget praktisk  i forhold til at vi for nyligt er flyttet i lejlighed, og derfor har stået og manglet flere ting til hjemmet. Udover hvad der er vist på billederne her fik jeg nemlig også en vasketøjskurv samt en trøje. Det skal lige siges at disse billeder bestemt ikke er for at prale, men mere for at vise nogle af de ting og sager som jeg har haft på ønskelisten her op til julemåneden. Jeg fik følgende:

  • Royal Copenhagen tallerken i blå megamussel
  • Viskestykker fra Hay
  • Matas Dry Shampoo og Volume Booster
  • Kakler der skal bruges som bordskånere
  • Strømpebukser fra Pieces
  • Brætspil ved navn Pixo
  • Guldleggins – ikke et ønske jeg havde men en lille ekstra ting som min kæreste lige faldt over, og de er da meget sjove.
  • Georg Jensen guld marguritter
  • Transportabel oplader til iphone

Jeg fyldte hele 26 år, og besluttede mig for at invitere min forældre hjem til aftensmad. De overraskede mig dog også med rundstykker til morgenmaden inden da. Min kæreste hjalp mig et par timer i køkkenet, og vi fik kreeret en syg tunmousse til forret, samt and og pommes anna til hovedretten. Vi sprang desserten over, da vi nu alligevel var så mætte. Jeg kan rigtig godt lide at have gæster på besøg, og nyder rent faktisk at stå i køkkenet når jeg har tiden til det. Nu er vi jo godt nok lige flyttet ind i lejligheden og er ret spændt over at dette var første af mange middage i fremtiden.

3 comments

  1. STORT Tillykke med fødselsdagen,håber den har været HELT igennem fantastisk og sikke en masse skønne gaver. Ønsker dig en glædelig jul og godt nytår:-)

Skriv en kommentar

