Vi laver ikke ballade

katte_ballede_hjemme2 katte_ballede_hjemme3 katte_ballede_hjemme5 katte_ballede_hjemme6 katte_ballede_hjemme7Ja undskyld min billedspam af katte, men jeg måtte lige vise jer disse to små rollinger. Den grå er vores egen. Hun hedder Emma. Hun er 5 år og hun er den største primadonna man kan finde på 4 ben. Den hvide kat er en ragdoll, han hedder Sofus og vi har passet ham for mine svigerforældre her i weekenden. Sofus er stadig en killing og han er vokset op sammen med Emma, i det Emma det sidste halve år har boet hos mine svigerforældre og først for nyligt er kommet ned i lejligheden.  Man skulle så tro at det hele havde en lykkelig slutning.

Disse billeedr er taget i et af de få øjeblikke hvor Sofus rent faktisk fik lov til at være inde i stuen. Det er jo Emmas sofa, og det holder hun bestemt ikke skjul på når stakkels Sofus kommer ind i stuen. Så jeg synes at de var så sødt at se, at de kunne finde ud af at dele. På trods af at det kun varede i ganske få minutter. Og så er det vel næsten synd at Sofus skal hjem igen her til middag.

One comment

Skriv en kommentar

