Julekalender: Vind produkter fra Jurlique

julekalender_jurliqueUndskyld forsinkelsen af de daglige julekalender indlæg. Jeg har haft nok at se til de sidste par dage idet vi netop har passeret min fødselsdag. Mere om det i et snarligt indlæg. Her kommer julekalenderindlægget fra den 20. december, og i takt med at vi nærmer os jul kommer der også nogle rigtig lækre produkter på bloggen her i den sidste tid. I dag kan i vinde produkter fra Jurlique. Jeg er vild med dette firmas vision, nemlig at både produkter og emballage skal være miljørigtig. Så hvis du ønsker at prøve lidt biodynamisk hudpleje er du velkommen til at deltage i konkurrencen her på bloggen.

For at deltage i konkurrencen skal du:
– følge bloggen på Facebook eller Bloglovin. Begge er også tilladt.
– lægge en kommentar med dit fulde navn samt din mail så jeg kan kontakte dig.
– like Jurlique på Facebook her

I er selvfølgelig velkomne til at dele julekalenderen på facebook med venner og bekendte. Sidste frist for deltagelse er den 7. januar ved midnat og vindere findes kort herefter. Husk at holde øje med bloggen.

Dette er et sponsoreret indlæg

75 comments

  1. Lækre produkter. Uhh, jeg er så meget med. ;)
    Håber fasterens fødselsdag bringer held. ;)
    Deler med mine venner, de har vist ikke set den her fine julekalender. Følger hvor jeg skal og gerne vil, i forvejen.
    Bedste ønsker for det nye år fra Birthe R. Nygaard // Cillepigen – birthe.gug@live.dk

Skriv en kommentar

