Julekalender: Smykke fra Grundled

julekalender_grundledDer er mange lækre præmier i årets julekalender, og dette er klart en af dem. Du kan nemlig vinde et valgfrit smykke fra smykkefirmaet Grundled. Jeg er selv ret vild med deres smykker, og kunne sagtens shoppe mig fattig på deres side. Smykkerne er originale, farverige og med et lækkert tidløst design. Er du også vild med deres designs har du her muligheden for selv at vinde et smykke derfra.

For at deltage i konkurrencen skal du:
– følge bloggen på Facebook eller Bloglovin. Begge er også tilladt.
– lægge en kommentar med dit fulde navn samt din mail så jeg kan kontakte dig.
– like Grundled på Facebook her

I er selvfølgelig velkomne til at dele julekalenderen på facebook med venner og bekendte. Sidste frist for deltagelse er den 7. januar ved midnat og vindere findes kort herefter. Husk at holde øje med bloggen.

Dette er et sponsoreret indlæg

56 comments

  1. Jeg er VIILD med de små firmaer som kommer frem hist og her.De tænker anderledes i former/farver og materiale. De er SÅ fede deres ting. Jeg er SÅ meget med.Glædelig jul!

Skriv en kommentar

