Julekalender: VIP bruger på Trendsales

julekalender_trendsalesSå skete det alligevel. Jeg havde simpelthen ikke tiden i går til at få mine julekalender indlæg op på bloggen. I anledning af advent har jeg planlagt hele to indlæg og i skal selvfølgelig ikke snydes, så i dag får i hele tre julekalender indlæg hvor i kan deltage og vinde skønne præmier.

Den første præmie i dag er 90 Dages VIP bruger  + 25 Klip til Trendsales. (Værdi: 427 Kr.) I kan alså vinde medlemskab til Trendsales og få solgt godt ud i jeres klædeskab. Det ved jeg i hvert fald at mit eget trænger til.

Det er gratis at blive almindelig bruger på trendsales, men ønker man ekstra fordele kan det godt betale sig at blive en vip bruger. Hermed kan man blandt andet gratis oprette lige så mange annoncer man ønsker, se statistik og generelt har man blot et bedre grundlag for salg.

For at deltage i konkurrencen skal du:
– følge bloggen på Facebook eller Bloglovin. Begge er også tilladt.
– lægge en kommentar med dit fulde navn samt din mail så jeg kan kontakte dig.

I er selvfølgelig velkomne til at dele julekalenderen på facebook med venner og bekendte. Sidste frist for deltagelse er den 07. januar ved midnat og vinderen findes kort herefter. Husk at holde øje med bloggen.

Dette er et sponsoreret indlæg

17 comments

Skriv en kommentar

