Julekalender: Vind et Geneva Ur

julekalender_urkompagnietDagen i dag er gået rygende hurtigt synes jeg. Det lyder måske skørt, men jeg har brugt utrolig lang tid på at nusse med min kat der for kun få dage siden flyttede ind i vores lejlighed. Man kan mærke at hun har et ekstremt behov for at blive nusset, og nu hvor jeg er ledig har jeg jo også tiden til det. Ej det er selvfølgelig ikke alt der er sket på denne kolde mandag. Jeg har desuden været en tur forbi sygehuset for at få taget en røntgen af min fod – hvilket jeg havde udsat lige længe nok. Jeg er tidligere blevet opereret hele tre gange i foden og har det sidste år oplevet mange smerter. Jeg regner med at få svar onsdag. Nok om min kat og min fod og nu lidt om hvad indlægget i sandhed skal handle om.

I dag kan i på bloggen vinde et valgfrit Geneva ur fra Urkompagniet. Disse ure kan du få i mange skønne farver, og jeg selv er blevet ret forelsket i det sorte. Der findes flere varianter end hvad der her er afbilledet. Det er nemt at deltage i konkurrencen. Du skal blot følge bloggen og like urkompagniet på facebook, og hermed får du chancen for at vinde et skønt ur til dig selv eller en du holder af.

For at deltage i konkurrencen skal du:
– følge bloggen på Facebook eller Bloglovin. Begge er også tilladt.
– lægge en kommentar med dit fulde navn samt din mail så jeg kan kontakte dig.
– like Urkompagniet på Facebook her

I er selvfølgelig velkomne til at dele julekalenderen på facebook med venner og bekendte. Sidste frist for deltagelse er den 7. januar ved midnat og vindere findes kort herefter. Husk at holde øje med bloggen.

Dette er et sponsoreret indlæg

56 comments

  1. Jeg skriver ikke gerne mit fulde navn på Internettet, men du kan få startbogstavet på mit efternavn ;-) Men dejlig præmie, hvem kan ikke bruge et ur i julegave? :-D

  2. Det første ur der er vist på dit billede,tror jeg vil have hvis jeg er den heldige for idag.Glædelig jul! ( ps jeg er HELT med på det ur)

  3. Har gjort alle tingene ;)
    Sikke nogle lækre ure, Jeg har altid gerne ville have et Geneva ur, så ville det jo bare være ekstra lækkert hvis man kunne få et foræret, så man ikke behøvede at åbne pengepungen ;) :)
    Glædelig jul og godt nytår!! ;)

  4. Har gjort alle tingene ;)
    Sikke nogle lækre ure, Jeg har altid gerne ville have et Geneva ur, så ville det jo bare være ekstra lækkert hvis man kunne få et foræret, så man ikke behøvede at åbne pengepungen ;) :)
    Glædelig jul og godt nytår!! ;)
    camilla.krolykke@gmail.com

Skriv en kommentar

