Pink jul

jul_adventslys pinkjul_stjernerpinkkalenderlysJeg har i år bestemt mig for at jeg ville have en temafarve til julens juledekorationer og pynt, og jeg har valgt farven pink. Jeg har derfor været ude og investere i diverse julepynt og diy materialer, for jeg ønsker at det skal være en gennemført pink jul i år. I adventsstagen er der derfor anvendt pink lys, jeg har lavet pink hama snefnug, pink tal på kalenderlyset og pink over det hele. Jeg plejer ikke at have en farve, men da årets kalenderlys har en så utraditionel farve har jeg valgt at gå all in.

Jeg er ret stolt over årets kalenderlys, som er endt i en gammel urtepotte jeg havde stående. Her er kommet ler i bunden og toppen er dækket af et lag pink perler. Her sidder også det hvide kalenderlys med pink tal der tæller ned til jul. Egentlig blev denne dekoration skabt rimeligt spontant og med hovedet under armen så at sige. Jeg havde skaffet lyset, men manglede en stage der passede. De gode var på daværende tidspunkt udsolgt, og så var der kun én ting at gøre – at være godt kreativ. Jeg fandt derfor nogle pink hama perler til at spice dekorationen lidt op, og jeg synes at den er blevet utroligt fin! Hvad synes i? Og hvordan har i det med pink jul?

One comment

Skriv en kommentar

