Ciaté neglelak julekalender

pakkekalender_ciate_2 pakkekalender_ciate_3 pakkekalender_ciate_neglelakciateneglelak2Jeg har i år investeret i en Ciate Neglelak julekalender, og jeg vil her dele hvad der hidtil har gemt sig bag lågerne. Jeg er helt pjattet med farverne jeg har fundet frem indtil nu, og jeg ser allerede frem til de mange skønne manicurer der kommer i fremtiden.

Julekalenderen købte jeg i Bahne for 495 lige da den kom i butikkerne, men ligesom så mange andre julekalendre kunne man købe den billigere til sidst hvis man turde vente. Det er selvfølgelig dyrt for neglelak lige umiddelbart, men jeg synes at det er en vældig fin og sød julekalender, og jeg ser frem til at åbne lågerne og prøve lakkene på. Har du denne julekalender i år, og hvad synes du om farverne?

One comment

Skriv en kommentar

