Julekalender – valgfrit smykke fra AccessoriesDeluxe

julekalender_accessoriesdeluxe

Denne giveaway er sponsoreret af AccessoriesDeluxe.dk. Jeg afholdt i sidste måned en giveaway for samme firma hvor jeg udlovede 2 stk smykker, men grundet for få deltagere valgte vi at dele den op i to. Deltagere fra den første giveaway får derfor automatisk et lod igen i denne konkurrence.

På denne webshop sælger de smykker primært af plexiglas og ædelmetal. Jeg synes at det er nogle skønne materialer, og jeg har selv fået sponsoreret et par smukke øreringe, som jeg er mægtig glad for. I denne konkurrence kan du vinde et valgfrit smykke fra webshoppen, hvadend du er til halskæde, ringe, øreringe med mere.

For at deltage i konkurrencen skal du:
– følge bloggen på Facebook eller Bloglovin. Begge er også tilladt.
– lægge en kommentar med dit fulde navn samt din mail så jeg kan kontakte dig.
– like AccessoriesDeluxe på Facebook her

I er selvfølgelig velkomne til at dele julekalenderen på facebook med venner og bekendte. Sidste frist for deltagelse er den 27. december ved midnat og vindere findes kort herefter. Husk at holde øje med bloggen.

Dette er et sponsoreret indlæg

45 comments

  1. Jeg er med, de er så fine :-)

    Noget helt andet: Linket til facebook virker ikke, og har ikke gjort det de sidste par gange. Ved ikke om det kun er mig der ikke kan åbne det?

Skriv en kommentar

