Julekalender: Hudpleje fra Garnier og Loréal

ekstrapræmie_garnier_loreal_julekalenderDagens præmie er sponsoreret af egen lomme, og derfor er der i dag nogle lidt andre regler. Jeg har valgt at sponsorere lidt hudpleje fra Garnier samt Loréal. Jeg har i denne konkurrence valgt at udlodde nogle produkter som i måske allesammen kender fra jeres lokale dagligvarebutik.

Garnier Ultra Lift Day: Dette er en dagscreme der virker mod rynker. På emballagen loves der at huden er fastere og glattere allerede efter første påføring. Der er endda en wrinkle ruler på boksens top så man kan følge sin udvikling i huden.
Garnier Caffeine Anti Dark Circles: Vi kender vist alle til de mørke rander under øjnene, og dette produkt skulle gerne reducere og dække disse. Få hurtigt et mere frisk look og smukke øjne.
Loréal Men Expert: Dette produkt er til mænd. Der er ikke mange præmier i min julekalender til mændene, og jeg tænkte at der lige kunne snige sig en enkelt ting ind. Dette er en roll-on til øjnene som modvirker mørke rander, rynker osv. Giver et strammere og glattere look.

Du kan vinde alle disse tre produkter ved at deltage i konkurrencen. I denne konkurrence er der lodder på højkant. Du kan få lige så mange lodder som du ønsker, og altså maks 8 hvis du gør alle nedenstående ting.

For at få lodder i konkurrencen kan du:
– følge bloggen på Facebook (1 lod)
– del et link til julekalenderen på facebook og skriv link i en kommentar her på bloggen (2 lodder)
– følge bloggen på Bloglovin (1 lod)
– like dette indlæg på bloglovin ved at klikke på det lille hjerte (1 lod)
– del denne julekalender på din blog og skriv link i en kommentar her på bloggen (3 lodder)

DU SKAL GØRE DETTE SOM MINIMUM
– lægge en kommentar med dit fulde navn samt din mail så jeg kan kontakte dig.
– skriv hvor mange lodder du har

Sidste frist for deltagelse er den 27. december ved midnat og vinderen findes kort herefter. Husk at holde øje med bloggen.

33 comments

  1. Iiih det vil jeg gerne vinde!!

    (Har forsøgt at skrive kommentaren et par gange, men kunne ikke få logget ind så ved ikke om de andre er kommet igennem ;) bare slet dem hvis de er..)

  2. Ja kunne godt se det lykkedes 3. Gang og nu er jeg logget ind :D
    Så vidt jeg kan regne mig frem til 3 lodder :D

Skriv en kommentar

