Goodiebox december

goodiebox_december goodiebox_december2Denne måneds Goodiebox ankom i en rød æske, som posten desværre ikke var så venlig at passe på. Jeg kan nemlig rigtig godt lide at opbevare mine ting i disse æsker, som er en ekstra bonus når man modtager goodieboxen. Så det er da ærgerligt at denne æske ikke var intakt.

Det er blevet december måned og det er på tide, at jeg viser indholdet af æsken som jeg modtog for mere end en uge siden. Jeg er faktisk ret godt tilfreds med indholdet, og det er tydeligt at vi er blevet ekstra forkælet når nu det er december måned. Æsken indeholdt nemlig hele 9 ting. Æsken indeholdt følgende:

  • Amie Spring Clean Mask
  • Love Triangle Lipstick by Teeez Trend Cosmetics
  • Matas Volume Booster
  • Eucerin Dermatoclean 3 in 1 Cleansing Fluid
  • Decubal Ecological Body Cream
  • Dr. Scheller Bodyoil med argan
  • Johan Bülow Christmas 2013 chokoladeovertrukket lakrids
  • Gucci Premiere
  • Gucci Made to Measure

Sikke en omgang. Der er masser af lækker hudpleje produkter i denne boks som jeg skal have testet. Desuden er jeg ret vild med at de vedlægger parfumeprøver. Jeg ved godt at man kan gå ned i enhver matas og prøver alle parfumer, men det er nu rart at man lige kan få lov til at tage den på derhjemme og dufte om det nu er en duft der passer til en. Nogen gange skal den lige prøves et par gange før man ved om den passer.

Skriv en kommentar

