Julekalender: Vind en Weleda Kropsolie

weleda_bodyoil_krop_vind_julekalenderDenne kropsolie fra Weleda er fra webshoppen Nohea.dk og er den femte låge i dette års julekalender på bloggen. Du kan både anvende denne kropsolie som en lotion eller som en massageolie. Kropsolien virker beroligende og giver derfor mulighed for at få løsnet op i kroppen.

For at deltage i konkurrencen skal du:
– følge bloggen på Facebook eller Bloglovin. Begge er også tilladt.
– lægge en kommentar med dit fulde navn samt din mail så jeg kan kontakte dig.
– like Nohea.dk på Facebook her

I er selvfølgelig velkomne til at dele julekalenderen på facebook med venner og bekendte. Sidste frist for deltagelse er den 27. december ved midnat og vinderen findes kort herefter. Husk at holde øje med bloggen.

Dette er et sponsoreret indlæg

31 comments

  1. Jeg deltager også, men linket til Nohea.dk facebookside virker ikke, og når jeg søger på dem på Facebook, findes de ikke, så har altså ikke liket dem :/

  2. Linket til Nohea virker ikke,og selvom jeg har søgt efter dem på FB har jeg ikke kunne finde dem, så jeg har ikke kunne like dem, men ville gerne.

Skriv en kommentar

