Julekalender: Vind en skøn shampoo

johnmasters_shampoo_vindSå blev det 3. december og der åbnes endnu en låge i min julekalender på bloggen. Jeg har i samarbejde med hair247.dk fået lov til at udlodde denne shampoo fra John Masters Organics. Shampooen hedder Evening Primrose og er til tørt hår. Jeg har endnu ikke prøvet denne shampoo selv, men jeg har læst mig frem til at den blødgør håret samtidigt med at den indeholder nogle ganske fornuftige ingredienser.

For at deltage i konkurrencen skal du:
– følge bloggen på Facebook eller Bloglovin. Begge er også tilladt.
– lægge en kommentar med dit fulde navn samt din mail så jeg kan kontakte dig.
– like Hair24 på Facebook her

I er selvfølgelig velkomne til at dele julekalenderen på facebook med venner og bekendte. Sidste frist for deltagelse er den 27. december ved midnat og vinderen findes kort herefter. Husk at holde øje med bloggen.

Dette er et sponsoreret indlæg

39 comments

  1. Jeg har hørt så meget godt om John Master Organics, men jeg har endnu ikke selv prøvet nogle af produkterne. 030786(a)gmail.com

  2. Jeg synes rigtig godt om JMOs miljøfilosofi og har indtil nu stiftet bekendtskab med lavendel og rosmarin shampooen. Jeg var dog ikke helt pjattet med duften, så det kunne være lækkert at prøve Evening Primrose. Susie Rasmussen – 030786(a)gmail.com

Skriv en kommentar

