Hjemlig hygge

outfit_grønginatricotoutfit_grøngina2outfit_ginatricot3Dagen i dag har stået på indflytning i den nye lejlighed. Det er kommet lidt bag på mig hvor mange kasser jeg egentlig havde opbevaret på lageret, og nu tager det selvfølgelig en krig at komme igennem det hele.  Men jeg hygger mig nu med det. Jeg synes at der er en anelse fodkoldt i vores nye lejlighed når jeg tulrer rundt, og jeg har derfor fundet mig nogle dejligt varme uldsokker. Desuden er thekanden konstant i brug for at jeg har lidt varmt at drikke. Så jeg har allerede fundet min plads i sofaen under et vattet tæppe med en kop the i hånden. Det er nu skønt at vinteren er på vej.

Da dagen i dag primært skulle gå med udpakning uden de store ekskursioner har jeg iført mig et outfit med et hjemligt præg. Løst hår, en afslappet mørk grøn trøje fra Gina Tricot, bukser fra only samt lækre uldsokker fra H&M.

Jeg vil vove at påstå at lejligheden begynder at tage form med størstedelen af møblerne på plads. Men det er bare altid de sidste ting der driller, og bare ikke kan finde den rette plads. Det tager sin tid at blive enige og tilfredse med alting. Vi har desuden en masse diy projekter i gang til boligen som jeg vil dele med jer når vi har noget færdigt.

Skriv en kommentar

