Vind en ekstra julegave

gaverKære læsere. Jeg har en glædelig overraskelse til alle jer der elsker jul og gaver. Jeg afholder nemlig gennem hele december en julekalender, hvor der hver dag vil blive åbnet for en ny giveaway. Dvs at der i alt bliver 24 præmier som du har mulighed for at vinde. Tilsammen har præmierne en værdi over 8.000 kroner og heriblandt er der en masse lækkerier primært med skønhed og accessories. Jeg håber naturligvis at der er en masse læsere der har lyst til at deltage.

Jeg har til denne julekalender fået hjælp fra nogle flinke og rare sponsorer som jeg gerne vil give et kæmpe stort tak til allerede nu. Det er så fornemt at så mange firmaer ville deltage i denne lille julekalender og gøre december og julemåneden en smule mere hyggelig. Indholdet af præmierne afslører jeg alle de 24 dage op til jul, men jeg vil gerne afsløre hvem der sponsorer gaverne. Så kan i allerede nu læse lidt om sponsorerne og deres produkter.

Et stort tak til: Accessories Deluxe, Australian Bodycare, Comwell, E-scarf, GrundledHair247, JurliqueLoveable, Nohea, ShavesafeShopWithSocksSuperstarTop Clinic, Trendsales, Urkompagniet, Vichy, Vita Liberata og Zinobel

Som sagt håber jeg naturligvis at der er en masse af jer der ønsker at deltage i julekalenderen. Præmierne trækkes først efter jul, men er tænkt som en ekstra julegave til mine læsere. Husk at følge bloggen på facebook eller bloglovin så du er opdateret med de seneste præmier.

6 comments

Skriv en kommentar

