En velplejet mand er en flot mand

barbering_made4men2barbering_made4men barbering_made4men1I anledning af vores 9 årsdag den 6. november fejrede vi dagen med lidt forkælelse i form af nogle få gaver og en tur ud at spise. I den forbindelse lavede jeg for nyligt et indlæg om gode gaveideer til manden. Heriblandt nævnte jeg barbering og personlig pleje på listen.

Personligt synes jeg at det er vigtigt, at have hygiejnen i orden og at man ser velplejet ud. Jeg mener at det er vigtigt at give et godt førstehåndsindtryk, og jeg har selv særligt fokus på, ansigt, hår og hænder når jeg møder folk, og for mænd gælder det også deres skæg. Min kæreste er velsignet med et flot skæg, og jeg kan rigtig godt lide når det er veltrimmet. Andre gange kan man godt få nok af at det stikker, og så skal man måske have gang i en barbering.

Nu er det godt nok november måned og derfor Movember, men lige denne trend er ikke en min kæreste plejer at følge. Hvis du ikke er bekendt med Movember kan jeg lige kort forklare jer, at det er måneden hvor mænd lader overskægget gro for et godt formål. Nemlig en indsamling mod Prostatakræft. I denne måned kan det derfor være ekstra vigtigt at have skægget trimmet.

Denne barbermaskine af mærket Remington er sponsoreret af Made4Men, der er en webshop primært for mænd. Her kan man finde et stort udvalg af produkter til hudpleje, barbering, dufte samt accessories. Denne webshop er et helt ideelt sted at kigge efter årets julegave til kæresten.

Denne barbermaskine er som nævnt af mærket Remington. Jeg er ret vild med designet af produktet – bare sådan en lille detalje, som at den er sort og blå kombineret gør meget. Maskinen er ifølge kæresten nem at bruge. Man lader den op inden brug, og så kan maskinen ellers anvendes både på våd og tør hud. Dette vil også sige, at man kan tage den med ind under bruseren og derved spare lidt tid på sine rutiner. Barberbladene følger dit ansigt og hudens former, så det er let at få en tæt og glat barbering.

Skriv en kommentar

