Småkager med dit eget præg

småkage_bagning1 småkage_bagning2 småkage_bagning3 småkage_bagning4Julen nærmer sig hastigt, og inden længe har vi alle gang i juleshopping, julepynt og julebag. Jeg selv startede på sidstnævnte i går aftes. Jeg bagte nemlig årets første julesmåkager. Jeg havde en hyggelig dag i køkkenet, hvor jeg testede nogle produkter fra Coolstuff. Jeg havde bestemt mig for at lave nogle vanillesmåkager, og anvendte derfor nogle sjove udstikkere med Pac-Man samt et stempel med teksten Home Made.

Pac-Man Kageforme
Vi kender formentlig alle Pac-Man, som er et computerspil der stammer fra 80’erne. Spillet er en klassiker, som vi sikkert alle har prøvet at spille på en computer eller iphone. Disse kageforme skriger ikke nødvendigvis jul og julestemning, men de er sjove og bringer nostalgien tilbage. Jeg valgte at dekorere mine spøgelser med farvet glasur og jeg skar nogle øjne af en tivolistang. Det er en skøn måde at give din småkager et lille tvist.

Home Made Kagestempel
Dette er en skøn ide til hjemmebag, uanset og det er til julens småkager eller ej. Det er ikke særligt ofte at jeg laver hjemmebag, da jeg ofte finder det lettere bare at købe de færdiglavede. Men når jeg så laver dem selv synes jeg da også at det er vigtigt at alle kan se, at man har brugt tiden på det. Derfor er dette et helt fantastisk stempel til at give dine kager et personligt præg.

Begge disse produkter kan købes hos Coolstuff, som er en webshop der sælger en masse forskellige produkter til hjemmet. Du kan også finde en masse inspiration til julegaven lige her.

Skriv en kommentar

