Ønsker fra Royal Copenhagen

royalcopenhagen_ønskerJeg er stor fan af produkter fra Royal Copenhagen. Jeg har i nogle år nu samlet på deres mega musselmalede tallerkener og håber på at jeg en dag kan få samlet mig et komplet stel.

Kun 2 numre af mega mussel
Du ved det garanteret allerede, og det er sikkert bare mig der er uvidende og bagud. Jeg skyder skylden på at jeg ikke var hjemme sidste år på denne tid. Tænk så meget man går glip af når man er udenlands i 7 måneder.

Jeg har nemlig først for nyligt opdaget at de sidste år stoppede produktionen af flere af deres tallerkner, og at man i dag kun kan få numrene 2 og 6. Dette var selvfølgelig beklageligt da jeg havde 3 forskellige numre (2, 5 og 6) og mine planer var at få mange forskellige tallerkener på bordet. Jeg var grædefærdig et øjeblik, men gik derefter straks på jagt efter endnu en 5’er, så den jeg har i forvejen ikke skulle være alene. Og jeg fandt en 2. sorterings på lavpris.dk. Gudskelov.

De har stoppet produktionen af de mange forskellige varianter inden for megamussel tallerkner, og fokuserer i dag kun på nummer 2 og 6. Grunden til denne ændring har været at de på den måde kunne have plads til nyheder. Jeg ærgrer mig selvfølgelig over, at jeg aldrig får de 6 eller 8 forskellige tallerkener, men jeg synes at det er et godt plaster på såret, at der til gengæld vil komme nye stel til. Så det er pris jeg er villig til at betale.

Mine juleønsker
Jeg ønsker mig stadig det blå megamussel stel, men jeg har imidlertid også fået øjnene op for det stjerneriflede stel samt det hvidriflede. Her er derfor de Royal Copenhagen produkter der er på ønskelisten i år.

  1. Musselmalede mega blå krus, 2 stk for 499 kroner
  2. Musselmalet mega blå flad tallerken 27 cm, 599 kroner. Her mangler jeg to stk henholdsvist af numrene 2 og 6.
  3. Musselmalede mega blå fyrfadsstager, 2 stk for 349 kroner
  4. Hvid riflet flad tallerken 19 cm til 149 kroner
  5. Hvid riflet skål 180 cl, 399 kroner
  6. Hvid riflet thekop med underkop 28 cl, 249 kroner
  7. Stjerneriflet jule sauceskål 43 cl, 699 kroner
  8. Stjerneriflet jule skål 175 cl, 499 kroner
  9. Stjerneriflet jule konfektskåle 30 cl, 2 stk for 349 kroner
  10. Stjerneriflet jule flad tallerken 27 cm, normalt 329 kroner men er nedsat i mange butikker

5 comments

    1. Det hvidriflede er absolut rigtig smukt og tidløst. Jeg anvender det mest til at supplere op med de andre stel, men jeg elsker at man kan kombinere og sammensætte det præcist som man ønsker!

Skriv en kommentar

