Nu er det snart jul

onlinefoto_julekalender_chokoladeonlinefotoservice_julekalender_chokolade2 onlinefotoservice_julekalender_chokolade3 Det er blevet frygteligt koldt udenfor, mørket falder tidligt, der er så småt blevet pyntet op med julepynt i butikkerne og tuborgs juleøl reklamen kører i tv. Ja det er faktisk snart jul.

Jeg begynder virkelig at kunne mærke julestemningen, og det er hjulpet godt på vej af, at jeg nu har fået i min første julekalender. Jeg har bestilt en chokolade julekalender hos online fotoservice, hvor jeg selv kunne vælge motivet. Jeg synes at det er en rigtig fed og personlig kalender at have hængende, og man bestemmer jo helt selv motivet. Jeg har valgt et billede af mine forældre der står ude i sneen en dag op til jul sidste år, og jeg synes at det giver rigtig god stemning.

Nu har jeg selvfølgelig ikke smagt på chokoladen endnu, men allerede nu sidder jeg lidt og planlægger julebilledet der skal bruges til næste år, for det skal jo næsten være et billede hvor man kommer lidt i julestemning på forsiden af kalenderen. Det kunne helt sikkert gå hen og blive en lille tradition herfra.

Kvaliteten af printet er helt i topklasse, og kalenderen har en mat finish. Den er super flot, og jeg ser frem til at få den op at hænge i mit nye hjem. Se flere gode ideer til julen på OnlineFotoservice.dk – blandt andet julekort og invitationer eller hvad med en familiekalender?

Dette er et sponsoreret indlæg

Skriv en kommentar

