Den lille pung

dankortholder_piaries_julegave_mand3dankortholder_piaries_julegave_mand1 dankortholder_piaries_julegave_mand2 Som nævnt har jeg gang i en serie af anmeldelser af gaveideer til kæresten. Her har jeg fået en pung sponsoreret fra webshoppen PiaRies, der sælger tasker og punge til både mænd og kvinder. Så her kan du købe en masse julegaver samlet ét sted.

Min kæreste ønskede sig en ny pung, og havde gjort det klart for mig at den skulle være lille og kun med plads til de mest nødvendige kort. Dette var derfor en af de mindste punge jeg kunne finde med plads til 4 kort samt et lille rum i midten hvor man evt kan have sedler. Han blev vældigt glad for den i ren overraskelse over, at jeg fandt en pung der overholdt kravene. Den er super praktisk, lille i lommestørrelse og godt håndarbejde. Denne lille pung er lavet i lækkert italiensk kalveskind, og der er ingen tvivl om at det er i god kvalitet. Du kan se og læse mere om pungen her.

Alt tyder på at det er et hit at give en pung i gave. Og så varmer det da lidt, at man så sent som i går aftes fik en besked fra ham, om hvor glad han er for den. Se flere gaveideer til kæresten her.

Skriv en kommentar

