Jeg hader at tabe i spil

bananagrams3bananagrams1bananagrams2I anledning af årsdagen med min kæreste har jeg kontaktet nogle firmaer, hvorfra jeg har fået sponsoreret nogle gaver til kæresten. Jeg havde nogle af disse produkter med på listen over gode gaveideer i et tidligere indlæg, og her vil jeg blot gennemgå og anmelde gaven og hans kommentarer på dem.

Vi fik dette spil ved navn Bananagrams sponsoreret af webshoppen Hyggeonkel. Det fungerer lidt ligesom scrabble, men så alligevel slet ikke. Man laver hver især nogle ord (ligesom man gør i scrabble), og så gælder det ellers om at blive først færdig. Når man har brugt sine indledende brikker siger man skræl og alle tager en ny brik. får man en brik man ikke kan bruge kan man bytte den imod at tage tre nye. Man fortsætter til bunken er væk. Er du forvirret over min lille forklaring kan i se en video her.

Jeg hader at tabe i spil – når jeg spiller med min kæreste – for han vinder sjovt nok alle spil altid. Selvfølgelig kan jeg unde ham det, men han er desværre en dårlig vinder :-) Heldigvis er dette et rigtig sjovt spil, og det overskygger lidt det uundgåelige. Det er god tidsfordriv, og man kan spille mange på én gang. Man får lidt stress over hastigheden af spillet, men man får hurtig tag på det. Min kæreste K synes at dette var en god gaveide. Det var ikke lige noget han havde tænkt på selv, men der er ingen tvivl om at spil bringer hyggen frem og smilet på læben.

Hos Hyggeonkel har de naturligvis også mange andre spil der kan være gode gaveideer til julegaver. Jeg kan dog klart anbefale Bananagrams hvis ikke du har prøvet det før. Se flere gaveideer til kæresten her.

Skriv en kommentar

