En god basisvare

doveFor mig har dove altid været produkter, der har været godt at have i skabet. De har været et godt supplement til mine andre skønhedsprodukter. Jeg har i mange år nu brugt Dove Invisible Dry deodorant da den først og fremmest har en neutral duft, og så har den den fantastiske egenskab at den ikke efterlader hvide mærker på sort tøj. Jeg har også ret ofte haft body wash produkter fra Dove på hylden, da det er et godt hverdagsprodukt med masser af fugt. Her på billedet vises varianten Silk Glow. Den har en dejlig duft – lidt af sæbe, men på den friske måde.

Som sagt har jeg stort set altid Dove produkter i skabet. Jeg bruger dem som basisvarer da de for mig er kvalitet til billige penge, og så kan man jo somme tider opgradere den for at give den fuld skrue med luksus. Begge produkter jeg viser her er fra Nohea.dk, der sælger et stort udvalg af de produkter man også kan købe i diverse supermarkeder samt matas, dvs produkter vi alle kender. Priserne på webshoppen er meget økonomiske, og det kan derfor godt svare sig at købe produkterne via nettet.

Dette er et sponsoreret indlæg

Skriv en kommentar

