Cafe Wing

wing1 wing2 wing3 wing3a wing5 wing6Et af mine nye absolut yndlings spisesteder i Vejle er Cafe Wing. De har klart den bedste tapasmenu i Vejle by og så er betjeningen bare i top. Så snart man træder ind ad døren bliver man mødt af det venligste personale som gør at man straks føler sig velkommen. Cafe Wing har et menukort med retter bestående af alle de klassiske cafe retter, med burger, salater, nachos, suppe, en god bøf osv. Men de har desuden også en tapasmenu hvor du kan sammensætte en individuel menusammensætning.

Kæresten og jeg var ude og spise her den anden dag og bestilte hele 6 tapas hver. Jeg selv fik 2 forskellige slags kartofler, tunmousse, kyllingespyd, kylling med æble og karry og nogle små mørbrad stykker. Jeg bliver helt sulten bare ved tanken. Mens man venter på servering får man tilmed en skål med varmt brød at nippe af. Det skal måske også lige siges at 6 tapas er ret meget, og vi kunne nærmest trille derfra da vi var færdige.

Cafe er helt sikkert røget til tops på mine favorit spisesteder. Så er du fra Vejle området en dag skal du bestemt ikke lade dig snyde.

Skriv en kommentar

