Min dag i billeder

mindag1Jeg har netop haft årsdag med min kæreste, hvilket vi valgte at fejre hele dagen i går. Gennem hele dagen tog jeg billeder på min iphone, og jeg vil blot dele dem med jer læsere. Jeg vågnede op til en hyggelig lille gave, som indeholdt en hjerteskål i træ som jeg har kigget på. Den er fra Bahne, og er super fin til lidt julegodter eller andet. Vi plejer egentlig ikke rigtigt at fejre årsdag, men i år var det 9 år og vi havde lyst til at gøre det lidt mere særligt.

Vi tog en tur på genbrugsshopping i Vejle, da vi leder efter nogle ting til hjemmet såsom et nyt sofabord og et gammelt spejl. Jeg har nemlig nogle DIY planer som jeg kunne mægtig godt kunne tænke mig at få ud i livet, så vi skal finde det helt perfekte bord og spejl hertil. Dog var heldet ikke med os i dag, og vi kom i stedet hjem med lidt billigt julepynt.

Herefter fik vi en smoothie fra min favortit smoothiebiks i Vejle – Café Kop. Jeg er vild med konceptet med, at man selv må sammensætte sin helt egen smoothie, og jeg er så afhængig af dem at jeg ikke kan gå ind i shoppingcenteret Bryggen uden at få en.

Og så var det i dag første gang at jeg har fået æbleskiver i 2 år, og gud hvor har jeg savnet det. Det skal jo ikke være en hemmelighed, at man ikke kan få æbleskiver i Australien. Så her kunne vi rigtig få lov til at guffe af de søde sager. Efter æbleskiverne spillede vi et spil der hedder Bananagrams, som jeg vil anmelde på bloggen i et senere indlæg.

Til aften tog vi ud og spise på en Cafe i Vejle ved navn Cafe Wing. Det er en tapasbar i Vejle, og de har nogle skønne skønne tapas og dejlig personlig betjening. Vi fik begge 6 tapas hver og kunne derfor nærmest trille derfra.

Vi sluttede aftenen af med at se lidt serie på netflix. Lige nu er vi i gang med at se serien Lost, hvor vi i øjeblikket er i sæson 4. Jeg ved ikke om i kender serien, men den er pludselig blevet meget underlig, men man kan jo ikke bare stoppe med at se den når man er over halvvejs. Vi kæmper bravt med at få den set færdigt. Til filmen skulle der naturligvis hygges, og vi havde derfor nogle mandler fra butikken Vom Fass i Vejle. Nogle der var saltede og nogle der var overtrukket med chokolade. Lækkert!

Skriv en kommentar

