Kender du nogle gode parfumer?

parfumerJeg synes at jeg trænger til en ny parfume! På billedet her viser jeg nogle af de parfumer der hidtil har været mellem mine favoritter. De er alle meget søde og friske i duften, og det er klart den slags jeg bedst kan lide og som passer godt til min personlighed.

I dag bruger jeg Amor Amor, som er min parfume både til hverdag og fest, hvilket kan gå hen og blive en anelse kedeligt. Jeg plejer som regel at få en ny Amor Amor i julegave hvert år, men derudover opdaterer jeg faktisk ikke mine parfumer. Jeg kunne dog godt tænke mig at mikse det lidt op, og prøve en ny. Jeg vil derfor gerne høre jer her på bloggen om i har nogle forslag? Hvad er jeres yndlingsparfumer?

6 comments

  1. Gucci Envy Me, Gucci Rush og Lancome Miracle er nogle af mine all time favorites. Det er faktisk de tre parfumer, sammen med Chloé som ALTID er i min lille samling :)

Skriv en kommentar

