Gode julegaveideer til mænd

gaveideer_ham_jul2013Jeg har altid fundet det svært at finde på gaver til min kæreste, da det føles som om at han har alt, og de ting han mangler plejer han som regel bare at købe selv. Og hvad køber man så til manden der har alt? Jeg skrev for en måneds tid siden et indlæg her på bloggen for at få jer læsere til at komme med nogle forslag til gaveideer til kæresten i forbindelse med vores årsdag. Nu er det snart jul, og jeg vil derfor tage emnet op igen. Der var lidt nyttige kommentarer at hente fra jer læsere, men jeg har yderligere sat hovedet i blød og kommet på lidt forskelligt. Og tænk sig, da jeg først kom i gang med ideerne var det faktisk ikke så svært. Her er en liste med gode gaveideer til julen og nogle webshops som jeg kun kan anbefale.

Strømper
Man kan måske sige at det er en kedelig gave at give, men faktisk synes jeg at det er utrolig vigtigt med pæne sokker. Og det er ofte en lille ting, som vi ofte glemmer og forsømmer at købe. Og hvem kan ikke bruge nye strømper? Der er ikke noget værre end at rende rundt med to sokker der ikke matcher eller nogen med huller i, så det betyder da noget at man har de rigtige på. Om de så er plain sorte eller med print. Personligt kan jeg godt lide at de har lidt spræl og personlighed. En god webshop at anvende når man står og skal bruge sokker er ShopWithSocks, som har et stort udvalg af sokker. Der er stort set alle farver og mønstre og det er en let og overskuelig hjemmeside.

Butterfly og Slips
I juletiden er der altid en del flere arrangementer som julefrokoster og nytår. Her synes jeg at der er en tendens til at man er lidt finere i tøjet. Derfor er en rigtig god gaveide et butterfly eller en slips. Det kunne også være en udemærket adventsgave, for at han også kan nå at benytte det lidt inden jul. Webshoppen Coolslips.dk  har et rigtig fint udvalg af butterfly og slips i forskellige mønstre og farver. Priserne er meget overkommelige og kan derfor benyttes både til julegave eller en adventsgave.

Barbering
Det er selvfølgelig vigtigt at manden i dit liv kan gå rundt og se anstændig ud, og derfor er hygiejnen naturligvis en vigtig del. Når skægget skal barberes af ved jeg at min kæreste foretrækker en barbermaskine, og netop dette kan man købe på webshoppen Made4Men. Ud over produkter til barbering sælger webshoppen også et stort udvalg af plejeprodukter, parfumer, styling og gadgets. Så på denne shop skulle man gerne kunne finde de gaver man står og mangler at få købt.

Forkælelse
Til de kærester der bare har alt , er det en suveræn ide at investere i en oplevelse. Her er masser af forskelligt at vælge imellem – ophold, smagsoplevelser, forkælelse og meget mere. Personligt foretrækker jeg selv forkælelses oplevelser, og jeg kan derfor klart anbefale en skønhedsklinik beliggende i Vejle ved navn Top Clinic. Her udfører de et væld af forskellige behandlinger, og flere til mænd. Her tilbyder de blandt andet lækre ansigtsbehandlinger, fodbehandlinger samt ryg- og nakkemassage. Jeg er sikker på at din kæreste også vil sætte pris på lidt luksus. Se mere på TopClinic.dk.

Spil
Min kæreste og jeg elsker at spille et godt spil, og det kan være så hyggeligt nok man bare har en aften derhjemme, hvor man skal slappe helt af. Vi bruger det også ofte når vi har venner på besøg til en paraften. Derfor synes jeg at det er en utrolig god gave at give, og det er en ting som i begge vil få noget ud af. Se gerne ind på webshoppen hyggeonkel.dk, der forhandler spil til børn, hele familien og en masse quiz og strategispil. Der er helt sikkert et spil som du også vil synes om.

Pung eller kortholder
Endnu en god ide er en ny pung eller kortholder. Min kæreste bruger mest kortholdere til sine kort, mens min far er mere til den store pung der altid ligger i baglommen. Uanset om man har brug for det ene eller det andet er der ingen tvivl om, at de somme tider kan blive hurtigt slidt, da det jo er en ting der gentagne gange skal op og ned af tasken eller lommen. Jeg har fundet en webshop ved navn PiaRies.dk. Her sælger de et stort udvalg af lækre tasker og punge. Der findes varer til både kvinder og mænd på denne shop, så man kan sagtens slå to fluer med et smæk og lige købe gaven til veninden eller din mor når nu man er i gang.

Ansigtspleje
En sidste ting, og en ting jeg synes der er vigtigt er ansigtspleje. Jeg kan slet ikke understrege dette nok. Min kæreste har tendens til meget tør hud i ansigtet, så det er bare om at få smurt med noget creme særligt her i kulden. Jeg selv har fundet en produktserie der sælges hos Top Clinic. Som i nok har regnet ud er dette en af mine absolut yndlings skønhedsklinikker. I hvert fald er en god gaveide som minimum en god creme, eller nogle af de øvrige produkter fra Sothys.

Vil i have flere gaveideer? For jeg har flere hvor de kommer fra :-)

Dette er et sponsoreret indlæg

Skriv en kommentar

