En gaveide til veninden

jeanettesbox1 jeanettesbox02 jeanettesbox4Hej bloggen. Jeg vil blot vise jer en gaveide der måske kan inspirere jer. Jeg er inviteret til min venindes fødselsdag her i aften, og jeg ville gerne gøre noget særligt for hende. For kort tid siden fortalte jeg hende om Goodiebox konceptet, hvor hun udtrykte at det var en fantastisk ide og hun overvejede at tilmelde sig servicen. Derfor var det en let beslutning at lave en personlig boks til hende med en masse små lækkerrier.

Jeg fandt en gammel æske i hjemmet som jeg har beklædt både indvendigt og udvendigt med gavepapir. For at det skal se ekstra eksklusivt ud har jeg benyttet lilla papir med glimmer effekt udvendigt og guldpapir indvendigt. Jeg har printet ordene ‘Jeanettes Beautyboks’ og placeret det på en udklippet firkant af guld. Inde i æsken har jeg genbrugt nogle ting fra de originale goodieboxe, nemlig silkepapiret og fyldet. Men begge dele kan købes i flere forretninger.

Jeg har blandet lidt forskellige produkter og prøver som hun kan benytte. Der er masser af produkter til ansigtet og til neglene. Jeg synes det er en fed måde at lave en personlig gave, og jeg glæder mig helt til at give den til hende.

Skriv en kommentar

