Naturlig makeup med produkter fra Goodiebox

goodiebox_makeup3goodiebox_makeup3 goodieboxmakeup1Jeg har modtaget en Goodiebox de sidste 4 måneder og har derfor fået en del forskellige produkter til at teste. Jeg må indrømme at jeg en smule bagud med dette. Her viser jeg en naturlig makeup – et look jeg har skabt ved at bruge 3 af produkterne fra Goodiebox.

Jeg har brugt produkter fra BareMinerals som base, da de er min alltime go to makeup. Jeg har brugt en concealer ved navn Bisque og en pudder ved navn Medium Beige . Når basen er på plads kan man begynde på at påføre makeup til det ønskede look.

Cheeky Trio fra Look
Jeg brugte Cheeky Trio fra Look – der indeholder en bronzer, blush og highlighter i én – til at skabe gløden i kinderne og for at fremhæve mine kindben. Dette produkt var med i septembers boks. Jeg tror at der er stor forvirring om hvordan disse skal bruges, og der findes uendeligt mange guides på nettet og ikke alle gør det ens, men sandheden er også at det afhænger af din ansigtsform. Jeg har fundet en guide på nettet som jeg synes i bør se. Den viser nemlig hvordan du skal lægge highlight og bronzer alt efter din ansigtsform. Læs artiklen her.

Jeg har selv en firkantet ansigtsform og lagde derfor bronzer yderst på kæbelinjen og danæst highlights i panden, på hagen og under øjnene. Jeg brugte blush for at fremhæve mine kinder og gav dem et dejligt frisk look.

Baby Doll mascara fra YSL
Denne mascara har jeg tidligere skrevet en lille anmeldelse om her på bloggen som i han læse her. Den var med i boksen fra august måned.

Soft’N Shine Lip Balm
Denne Lip Balm er fra Gosh, og den var med i boksen fra juni. Den giver læberne smuk glød og farve, samtidigt med at den skinner fint helt uden at klistre. Farven er frisk og naturlig og fuldender looket. Desværre var holdbarheden ikke helt i top – den var ret hurtigt forsvundet fra mine læber på mystisk vis.

Skriv en kommentar

