No to Bitching

boxSå er oktober måneds Goodiebox endelig landet, og denne gang er boksens navn “No To Bitching”. Navnet på boksen giver mig lyst til at tage hul på et emne – nemlig at jeg synes at mange bloggere der modtager Goodiebox har det med somme tider, at brokke sig en tand for meget over indholdet i boksen. Selvfølgelig kan der være en måned der passer bedre til dit behov end andre, og selvfølgelig kan det være at de ikke helt har ramt din yndlingsfarve.

Jeg synes generelt at Goodiebox gør et rigtig godt job. Jeg kan selv rigtig godt lide at være medlem, da det tvinger mig til at prøve nogle nye ting, og til at sætte spørgsmålstegn ved, om der nu er nogle produkter derude som skal overtage pladeserne på hylden. Jeg synes at 130 kroner er en rigtig fair pris, når man tænker på at man får produkter for en del højere pris plus at det bliver leveret hver måned. Og desuden betaler man jo også for selve overraskelsen, og det der med at få produkter man ikke selv ville købe.

Jeg er ret tilfreds med denne måneds indhold i “No To Bitching”, da det netop er disse ting jeg bedst kan lide at teste. Boksen indeholder makeup, parfumeduft, neglelak samt neglelaksfjerner. Jeg elsker at bruge neglelak, og elsker når de er med her i boksen, jeg er dog ikke helt overbevist om at farven er mig. Neglelaksfjerneren fra Matas har jeg hørt rigtig godt om, og min søster har fortalt mig at den er et lille mirakel. Jeg havde derfor planer om at købe denne næste gang jeg løb tør. Det slipper jeg så for nu. Jeg synes at det er fantastisk at prøve nyt makeup, men er måske lidt utilfreds med at det er fra Gosh – igen! Det er længe siden at vi fik en boks hvor der også vare en masse makeup – altsammen fra Gosh. Det er et udemærket mærke, men det kunne nu være rart at komme lidt ud i flere forskellige mærker.

Indholdet af boksen er:
– Matas Ekspress Neglelaksfjerner – full size 49,95 kr
– Appeal4 Neglelak – full size 79 kr
– Rimmel London Stay Matte Liquid Mousse Foundation – full size 69,95 kr
– Gosh Cheeks and Lips – Full size 89,95 kr
– Gosh Special Quattro Eyeshadow Palette – full size 129,95 kr
– Flora Garden by Gucci – full size 455 kr

Hvad synes du om månedens boks? Har du selv modtaget boksen, og har du fået det samme indhold som jeg?

Skriv en kommentar

